PowerHost.bg – Блог

MS Office Outlook – Настройка за POP3/SMTP поща

За да настроите Outlook Express да работи с вече създадената Ви пощенска кутия моля следвайте инструкциите:

1. След стартиране на програмата , изберете
меню Tools E-mail Accounts ...

2. Изберете добавяне на нов акаунт (Add a new E-mail account ) и натиснете бутона Next.

3. Задайте използването на POP3 сървър и кликнете на бутона Next:

4. Тук трябва да въведете данни за създадения от Вас Е-мейл акаунт:

4.1 В полето E-mail и User Name задайте пълния си Е-мейл.

4.2 В полето Password: въведете паролата която сте задали при създаване на Е-мейл акаунта.

4.3 За POP3/SMTP използвайте Домейн името си.

5. За да е напълно конфигуриран Десктоп клиента Ви натиснете бутона More Settings ...

5.1 Отидете в меню Outgoing Server и маркирайте полето "My outgoing server (SMTP) requitres authentication". Автоматично ще се маркира и полето под него.

5.2 Натиснете бутона OK.

Може да натиснете бутона Test Account Settinges ... за да се уверите че всичко е наред.

6. След натискане на бутона ОК, натиснете бутона Next и след това Finish за да завършите процедурата.

Вече сте готови да използвате вашата пощенска кутия. Успех !!!

*Забележка: Ако не успявате да изпратите съобщение това може да е поради причина, че доставчика Ви филтрира порт 25 . Имате възможност да използвате и порт 26 като резервен. Ако отново срещате проблем моля да се свържете с Интернет доставчика си.

Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInDigg thisEmail this to someoneTweet about this on TwitterShare on StumbleUpon
Маркирано като , Коментари изключени
Коментари (0) Връзки за обратно следене (0)

За съжаление, формата за коментари е затворена в момента.

Все още няма връзки за обратно следене.